fredag 28 oktober 2011

Äntligen fredag!

Jaaa, äntligen helg! Jag är så trött så det känns underbart att få lite ledigt. De senaste helgerna har varit långt ifrån lugna eftersom jag jobbat varje helg (usch!) men nu så! Ägglossningen närmar sig, men det är nog inte dags än på några dagar. Maskinen visar på "low! men tog ett ägglossningstest nu i eftermiddags och det såg aningens mörkare ut, så kanske blir positivt om några dagar. men det vet ju aldrig, LH fluktuerar ju en del. Jag litar inte fullt ut på Maskinen så jag backar upp med ägglossningstest när jag har känningar i äggstockarna och fortfarande har "low". Det har hänt många gånger för mig att den slår om direkt från "low" till "peak" och då har jag haft ett positivt ägglossninsgstest redan dagen innan (inte på morgonen då när Maskinen läser av stickorna, utan på eftermiddagen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar